11:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پول الکترونیکی

اتصال کارت سوخت به کارت بانکی!
پایگاه خبری راد: بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت‌ سوخت به کارت‌های بانکی خبر داد.
ارزهای دیجیتال بومی تا پایان تابستان به ثمر می‌رسند؟
پایگاه خبری راد: ارزهای مجازی دیجیتال در ماه‌های اخیر به لحاظ استفاده از فناوری‌های نوین مورد توجه مسوولان بانکی و ارتباطی کشور قرار گرفته‌اند؛ تا جایی که صحبت از ارائه نمونه‌ بومی این ارزها مطرح شد. هرچند بانک مرکزی هنوز موضع رسمی خود را در قبال نحوه مواجهه با ارزهای دیجیتالی مشخص نکرده اما پست‌بانک وظیفه‌ی راه‌اندازی این ارزهای بومی را برعهده گرفته و قرار است ضوابط استفاده از آن‌ها تا پایان شهریورماه مشخص شود.
بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه پرداخت الکترونیکی راه‌اندازی کرد
پایگاه خبری راد: بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه «وکانتکته» پلت‌فرم پرداخت الکترونیکی خود را در اختیار کاربران قرار داد.
رابطه ارز دیجیتال بومی با جایگاه ایران در لیست FATF
پایگاه خبری راد: ارزهای مجازی از آن دسته مقولاتی هستند که به دلیل ناشناس ماندن هویت افراد در آن می‌توانند به بستری برای فعالیت های مرتبط با پول شویی تبدیل شوند؛ اتفاقی که در تضاد با مفاد دستورالعمل اجرایی اتحادیه FATF است. از سوی دیگر مطرح شدن ارز مجازی بومی در ایران در این شرایط قضیه ای است که کارشناسان آن را قابل کنترل می دانند.
رد پای «بیت کوین» در ایران
«امروز خیلی شلوغ بود، تمام ذخیره بیت‌کوینی که داشتیم تمام شد، یا باید خودمان دوباره بخریم یا اینکه کاربرانمان بفروشند. ۱۰۰ میلی بیت کوین امروز داشتیم، سایت را چک کنید، دوباره که موجود شد خبردار می‌شوید.»
کلاهبرداری بیت‌کوینی در روسیه
پایگاه خبری راد: سارقان سیصد هزار دلار خریدار پول الکترونیکی بیت‌کوین را به سرقت بردند.
بیت‌کوین مهارشدنی است؟!
پایگاه خبری راد: بیت کوین‌ها نوعی از پول‌های الکترونیکی رمزنگاری شده هستند که حالا و با گسترش استفاده تجاری از فضای اینترنتی بسیار بیشتر از گذشته جلب توجه کرده‌اند. برای بازی با این پول اینترنتی جذاب اما چالش‌هایی وجود دارد که توجه به آنها ضروری است.
بیت‌کوین مهارشدنی است؟!
پایگاه خبری راد: بیت کوین‌ها نوعی از پول‌های الکترونیکی رمزنگاری شده هستند که حالا و با گسترش استفاده تجاری از فضای اینترنتی بسیار بیشتر از گذشته جلب توجه کرده‌اند. برای بازی با این پول اینترنتی جذاب اما چالش‌هایی وجود دارد که توجه به آنها ضروری است.
چند نکته درباره اسکناس‌های معلق در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه پول الکترونیکی با اشاره به گسترش رو به رشد پول‌های الکترونیکی در مبادلات فضای مجازی از عدم وابستگی این پول‌ها به ارز یا نهاد خاصی خبر داد.
بیت کوین؛ پولی بدون افسار
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک با اشاره به سازوکار تبادلی بیت کوین‌ها از غیرقابل متوقف بودن ادامه روند گسترش این پول الکترونیکی در کشورها خبر داد.
مهلک‌ترین بدافزارها و حملات سایبری تا سال ۲۰۱۷
پایگاه خبری راد: اخبار و گزارش‌های بسیاری درباره حملات سایبری هرروزه از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد و این امر برای امنیت سایبری کشورهای جهان زنگ هشدار بزرگی محسوب می‌شود.
حریفان قدر پترودلار
پایگاه خبری راد: پترودلار که در اوایل دهه ۱۹۷۰ برقرار شد، نفوذ آمریکا بر تجارت نفت را به مدت بیش از ۴۰ سال تضمین کرد اما اخیرا روشن شده که سلطه‌اش به تدریج رو به زوال است.
تمام خیر و شرهای تجمیع کارت‌ها
پایگاه خبری راد: طرح تجمیع همه کارت‌ها در یک کارت علاوه بر اینکه یک طرح جذاب به نظر می‌رسد، به همان نسبت گران و هزینه‌بردار هم هست.
صفحه قبل | صفحه بعد